det fungerar!!!!

JIPPI!!!!! Internet fungerar... bäst att nytja det nu.... för man vet ju inte hur länge det fungerar...på 6 veckor så har vi haft ett fungerat internet i 3 dagar och nu i ca 1 timme...JIPPI!!!!

snart är det dax att natta killen... sen blir det Idol och svenska hollywood fruar... och skratta lite åt Anna Anka... vilken skönt puckad brud lär jag säga... märks tydligt att hon slagit huvudet HÅÅÅÅRT som barn=) Men hon är skön tycker jag iaf... fast det är ju bimbovarning låååång väg på henne....



I morgon ska jag och Milo ta och baka lite till kalaset... blir nog negerbollar (som är ett MÅSTE på barnkalas) sen några småkakor....

Nä nu ska jag vara social....
höres

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, vi ska också göra negerbollar till Frejas kalas. När ska ni ha kalas? På söndag är det dags för oss. Är lite nervös jag. Är ju ändå första kalaset som mamma :D

2009-09-28 @ 22:15:56
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0