prova på och testar lite

Ja, milo fyller ju snart år och jag har beslutat att göra en stor och fin tårta + en liten mussepigg tårta till den dagen... och man har ju tur att man själv fyller år i samma veva...så när jag fyller kommer det att bjudas på en testtårta... men som ALLA borde veta så har jag slutat fylla år och stannar föralltid på en skön ålder på 25 år!!! Men för dom som inte fattar att jag inte fyller år mer har jag gjort en såkallad testtårta... dom får äta och vara glad att dom får nått=)
Här kommer iaf en bild på min testtårta... men så här plottrig och ful kommer inte Milos att bli kan jag lova... men lärade ju testa om jag klarade av allt som skulle göaras på hans=)

jaha, självklart ska datafan jävlas nu och jag får tyvärr inte upp en bild..får prova senareigen då...Ja iaf så kommer mamma och eddie och fikar hör ikväll...så då får man smaka tårtan och se om man vågar bjuda på den åxå...*skrattar* man vet ju aldrig...haha

 

nä nu är killen vaken så nu blir de att busa lite igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0