Skabb

Man är snäll och tar hem en kattmamma med 4 ungar som behöver ett jourhem tills att de hittar ett nytt hem åt dom... och vad händer... dom små har öronskabb!!!! SKABB... fy fan vad vidrigt... Och självklart så måste alla djuren skabbas av eftersom dom bor i samma hem... Tur iaf att det inte smittar till människor... men jag kan lova att det kliar och ha sig på mig iaf... så igår skabbade vi av alla här hemma, jag sanerade kattungarnas rum och gjorde ren alla i öronen... så på onsdag (imorgon) ska vi göra en ny rengöring av öronen på dom... och tack å lov så hade inte mina katter och hunden blivit smittad... men dom e iaf avskabbade ifall dom skulle vara på g med skabb...VIDRIGT jävla äckel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0