Borlänge & Bumlingar

ja, där har vi spenderat denna dag=) och jag är svintrött i bäcken och fötter nu... men hittade lite tuffa kläder till prinsen iaf...
var ju även massa på biltema och jula, men tyvärr inget kul lär jag få säga... men jag var in i godisaffären i kupolen och gissa vad dom hade, bumlingar.... riktiga bumlingar, i alla goda färger.... som jag har letat efter dom... så himla goda...mmmm.... sen hittade jag även hallonmumrikar... nostalgi.... var åxå 100 år sedan...åt man ju ofta när man gick i skolan... plockade iaf en liten påse med bumlingar och mumrikar... och kom till kassan och har köpt godis för 98 kr... sjukt dyrt.... men det är det värt för mina efterlängtade bumlingar... och självklart är det mest blåbärsbumlingar.... smaskens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0