En dag i jobbets tecken!

Sitter man här igen med kaffe och väntar på att få åka till jobbet...JAJA, jag får åka nu om jag vill... men NEJ TACK... ska lämna villebill på dagis halv 8 sen blir det att jobba några timmar...sen hem och sova med lillkillen för att sen åka tillbaka till jobbet... tycker inte om dom sk delade turerna...inge kul alls... men vad gör man inte???

Igår var jag till min kära Joppe och klippte mej.. hon gjorde ett superjobb=) tusen tack gumman för att du fick bort mitt slitna svintohår=) haha...
vart riktigt nöjd med håret...få bara se nu när man själv ska göra iordning det..lättare sagt än gjort=)


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej igen!

Agnes myste också mkt med magen under graviditeten. Och hon fullkomligt älskar sin lillebror och vill gärna pyssla med honom och pussa och krama.

Men däremot har hon blivit otroligt gnällig och krävande. Tappar tålamodet för minsta lilla och säger nej till precis allt emellanåt. Så hon visar mig och maken att det här är jobbigt för henne. Hon har varit mkt trött sen Axel om. Så det tar på krafterna att bli storasyskon.

Men det är tydligen så det ska vara. JAg fick höra av en psykolog att det är barn som INTE reagerar på det nya syskonet som man ska vara observanta på.



Men det är jobbigt, jag slåss med dåligt samvete hela tiden och längtar efter att få vara bara med AGnes igen...

Fast jag vet ju också att det är övergående. Snart har vi alla vant oss och Agnes kommer tycka att Axel är en naturlig del av familjen.



Mest är det bara underbart och mysigt med två barn.



När har du BF? KRAM igen

2010-04-16 @ 07:28:10
URL: http://charlotta1.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Men Anna, ska ni ha en till liten?? :O :D

2010-04-17 @ 19:56:35
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0