Ja då är det dax då!


Har haft en ledig dag i dag... som inte varit särskilt lugn...men ändå bra... kl 8 i morse lämnade jag prinsen hos sin farmor och sen blåste vi in till gävle...skulle lämna bilen på bilmetro, vilket slutade men att det kommer kosta en del... motorlampan har lyst ett tag nu...men det var nått som hette landamellen (tror jag) som var paj... men ingen fara på bilen, utan den drar bara en massa onödig bensin och kan rycka lite....
Vi vart sittande på bilmetro i ett par timmar... skittrist... sen vart det raka vägen in till sjukhuset och sen vart det valbo=)



Lika bra att vara ärlig här åxå nu!!! som ni ser på tröjan så ska Milo bli storebror i september... har varit in på ultra idag, allt såg bra ut med den lill* och ja, tyvärr så har jag ingen bild jag kan bjuda på då dom inte fick några fina bilder=( dom två jag fick såg man inte ett skit på...men men... sådant är livet... ville även se vad det var för någon därinne... men Nepp, kunde inte se... så det är bara att vänta och se glad ut... men det spelar ju ingen roll heller... bara den lill* är frisk och välskapt...sen könet är ju struntsamma...
skulle vara kul med en flicka nu, men även kul men en kille...praktist sett är det ju bäst om det är en kille...då har man ju lixom allt och den lille kan ärva av Milo... men vi får se i september vad det blir för nått=)




Kommentarer
Postat av: Marie Andersson

ÅHHH VA KUL!!! =) GRATTIS!!!!

2010-04-24 @ 09:42:04
Postat av: Angelica L

Men vad roligt!!!! Stort GRATTIS till er!!!! =))

2010-04-25 @ 08:26:11
Postat av: Johanna

Åhh va roligt!! GRATTIS!! :)

2010-04-25 @ 22:38:25
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0