jobbet kallar

kl 11 ska jag lämna prinsen på dagis, sen bär det av till maggan på mvc för koll på div saker! sen halv 1 börjar jag jobba igen!

Blir skönt att lämna killen på dagis... han trivs verkligen där och det är såå kul att lämna han då... man vet att han har kul och att han gör av med en massa enegri som jag inte kan få ur han=)

Få se hur det är på jobbet nu då... har varit hemma i 1 vecka nu! men hade gärna varit ledig under andra omständigheter... men men...

har suttit och lagt sommarschema till dagis idag... han kommer att få ett långt sommarlov=)
känns både och lär jag säga... kul att ha han hemma med trist när jag vet att han älskar att vara där... men det komemr att hända så mycket i sommar ändå...

sista april närmar sig med stormsteg... och även i år ska vi upp till roberts och grilla med hela tjocka släkten på pappas sida... eller ja, familjen iaf... fastrarna med sina sambosar och farmor och farfar!

måste dra och byta blöjanu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0