Lördag & ledig

Kan det bli bättre???

idag har jag inga speciella planer... hade tänkt att vara ute och städa på gården... men tyvärr så är det svinkallt ute och regnet hänger över hofors... så ja, vad gör man då???

som vanligt så vaknade jag tidigt, kl var bara 20 över 6 *suckar* och gubben och milo sov till strax efter 8... så man fick en skön start på morgonen... vakna till ordentligt innan dom kom ner=)
Nu har vi nyss ätit frukost och håller på att göra oss klara för dagen... sen blir det att hitta på nått... hälsa på någon kanske=)

Igår hade jga en sådan pisstur på jobbet... hatar verkligen dom...men ibland MÅSTE man göra en sådann... en sk delad tur... man jobbar hela dagen, men är ledig någon timme på em... så när jag hämtat lilleman på dagis så åkte vi hem och sov... jag fick sova i 2 timmar och det var såå skönt=) fast Milo sov när jag åkte igen... så sov han när jag kom hem igår kväll... lite trist.... men destogladare vart han i morse när han såg att jag satt här nere=) så gulligt... fick en massa kramar och pussar, vilket han brukar vara ganska snål på i vanliga fall=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0