Måndag och ny vecka

och den veckan börjar man med 3 dagars ledighet... kan veckan börja bättre???

Ihelgen har jag jobbat massor och milo har varit hemma med pappa... dom har tillbringat hela söndagen ute i solen... härligt=) När jag kom hem låg milo och sov så jag passade på att ta en lur jag åxå=) sen vart det att vara ute igen... tog fram en stol och satt i solen och bara njöt... men milo själv saknar nog snön... för han plockade fram pulkan och så skulle vi dra han i den på gruset... var lite tung och dåligt med valla... men han tyckte det var enormt kul iaf=) efter det började han förstå att det är vår och plockade fram sin cykel istället=)
sen på kvällningen tog vi fram grillen och grillade några korvar=) och gissa vem som var nöjd då!!! min lilla korvprins... fattar inte hur han kan vara så galen i det... men men... ikväll fnurrar jag på om vi ska grilla lite mer vuxenmat=) kycklingfile eller kött... mmmm såå gott....
'
Men nu ska jag upp och väcka lilleman så man får komma ut någongång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0