ONSDAG 21/4

Och jag sitter med den ständiga frågan... vart i helvete tar alla månader vägen???? känns som om det skulle vara typ februari.... men tittar man ut självklar inte...men tiden efter jul och nyår har gått så sjukt fort lär jag få säga...och bara april månad, den har nog varit snabbast av dom alla!!!

Ja i helgen var jag ledig och fick inte så mycket gjort... hade tänkt att lördagen skulle bli en ute dag och kratta lite och plocka och klippa buskar mm... men nepp, blåste, regna, haglade och var svinkallt ute...så då vart det en dag man åkte till folk och tiggde kaffe=)
söndagen var det finare väder... men då var vi på 20 års kalas hos sara som blev bolagsmyndig=) ett stort grattis till henne... som vanligt så charmade milo alla på festen... tror folktittade mer på pajasen själv än på den goda maten...*skrattar*

måndag och tisdag har det bara varit jobb som hägrat.... och även idag.. men då har jag en kortkväll, vilket är ganska skönt ibland... så jag är ledig fram till kl 4=) härligt....sen blir det att jobba i morgon igen, men sen är jag ledig fre. lör och söndag.... inte ofta man är ledig 2 helger i rad...men skönt är det=) fast igentligen skulle jag ha jobbat i lördags men eftersom en annan låg så¨mycket minus i timbanken var jag snäll och skänkte henne min tur då=) så båda tjärnade på det....

Ja, igår kom våra nya fälgar åxå...så när tomas slutade jobbet så blåste han till jimmy för att lägga om däcken på nya fälgarna...så nu är jag åxå laglig... är så sjukt nervös varje gång jag tar bilen, när jag vet att snutarna plockar en efter en och tittar däcken... och som ni alla redan vet så var det ju inte så längesedan jag åkte på en fin böteslapp av farbror blå... och jag har INTE råd med en till nu....men NU är jag laglig och kan koppla av=)
ska in till gävle på fredag så det känns ju skönt med en laglig bil...

Jo, på fredag så har min snälla svärmor varit så snäll och tagit ledigt från jobbet för att vara hemma med lilleman medans vi är i gävle... ska lämna bilen till bilmetro för genomgång, sen ska jag in på sjukan för genomgång och sen blir det att luncha på max, sen valbo en snabbis....skulle behöva lite prylar till lilleman...kläder, stövlar mm....

shit vad jag skriver...igentligen har jag inget att skriva om... det händer inte så mycket i våra liv förtillfället... menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0