Onsdag igen

idag har Milo varit ledig från sitt arbete och imorgon så börjar det igen... men vi får sovmorgon iaf=) hoppas att lilleman kommer att sova lite längre än i morse... sover så dåligt på nätterna att jag är merdöd än levande på morgonen... men men...

Önskar att jag hade tid att åka in till Morfar stackarn... idag kunde jag men fick tyvärr inte tag i någobn barnvakt så det blev att vi var och roade mormor istället... och i morgon jobbar jag hela dagen... lika på fredag...slutar kl 2 sen ska vi iväg mot kvällningen...få se om jag kommer följa med eller om jag åker in till han istället...få se hur man känner då... annars tänkte jag på lördag...
tycker så fruktansvärt synd om han... fy fan, blir tårögd bara jag tänker på hur han ligger där....
om det ändå kunde ske ett under...eller iaf ett tecken i rätt riktning... denna eviga väntan är så jobbig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0