Onsdag

Ja, då var snart denna ledighet över... går ju så sjukt fort... och inte ett skit har jag fått gjort här hemma heller... men men, ska försöka göra ett ryck nu tänkte jag,... men få se hur långt man kommer...
Milo är ju mer vild än tam i dag och han gör sin mamma gråhårig i förtid... en riktig surpelle idag som bara ska hitta på sattyg som gör livet surt för mamman...

På fm idag var vi upp till mamma och lekte på deras baksida medans mamman satt i solen och njöt... men som vanligt så fick man vara glad om man satt ner i 5 sekunder...
Sen raka vägen hem och laga lunch, och nu fnurrar jag på att kasta surpelle i sängen och försöka städa av lite här hemma och ev tvätta nått fönster... men som sagt vi får se vad det blir....

sen i kväll ska vi till dagis på föräldrarmöte... kul att höra vad dom säger och gör om dagarna=) medans vi är där skulle farmor och farfar sitta med milo...

Kommentarer
Postat av: Charlotta

TACK för att du tittade in i min blogg. Vad glad jag blev. Hoppas att du har det riktigt bra. KRAM

2010-04-14 @ 19:27:39
URL: http://charlotta1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0