Rastlös, orolig och nerverna utanpå!

Så känner jag nu! har gjort i ett par dagar nu! jag kan inte sitta still mer än några minuter, sover oroligt och röker en massa (vilket jag absolut inte ska göra) ´
Idag tog Tomas Milo till dagis och jag är hemma och tog ledigt från jobbet...skulle ta mej en lång sovmorgon och bara ligga på soffan och slappa... men nepp, det sket sig rejält... håller på städa och tvättar, har även klippt klorna på tjabo, lekt med kattungarna mm mm mm..... men tankarna finns åt ett annat håll... ska bli skönt att hämta hem Milo sen så blir det full fart och man får inte så mycket tid över till att tänka!
sen ju mer jag tänker ju mer arg blir jag... varför finns det människor som är totalt känslokalla??? bara tänker på sitt eget??? varför ens försöka bry sig när dom igentligen inte gör det??? blir så arg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0