sommarkläder är beställda

lägger upp lite bilder på sommarkläder jag beställt till skrutten...Inte ofta man gör bra fynd, men det händer ibland=)
Bild1                               Bild2

Bild 3

  Bild 4                  Bild 5                Bild 6 



Bild 7


Bild 1 & 2
Shorts till ett kanonpris lär jag säga. 29.90 st, kan det bli bättre...synd att man bara fick köpa 2 st per familj och dom snyggaste fanns det inga storlekar i...men dom är ju inte gräsliga...

Bild 3
Ett par mjukisshorts som är 3/4 långa... köpte ett par mörkgråa och ett par blå...samma sak där..kanonpris 29,90 st.

Bild 4
3 st linnen, ett som bilden, ett isblå, och ett är mörkblå. kostade lite mer men kommer inte ihåg exakt.

Bild 5
vanlig tshirt och inte speciellt billig, men coolt=)

Bild 6
ett set men shorts och t-shirts. i rosa...skitsnyggt tycker jag, men sambon var inte lika glad över färgen... men jag beställer och han får vara nöjd att han slipper bry sig...hehe

Bild 7
En vårjacka som han även kommer att få ha kallare sommardagar=) den har redan kommit och han vart skitcool i den=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men shit vilka kanonpriser!! Vart har du beställt dom där kläderna? Skulle nämligen behöva köpa en hel del nytt till brudarna :)

2010-04-13 @ 11:46:20
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Jag behöver oxå nya sommarkläder..... Jag har st 42-44.... ;))

2010-04-14 @ 12:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0