Ute dag i hagaparken

Idag har vi varit i hofors finaste lekpark.... med hela en rutchekana (eller hur det stavas) och två saker på en fjäder... vet inte riktigt vad det heter...
men men, lite saft, kaffe och bullar hade vi med oss och ja, en massa spring och lek! härligt skitig unge hade jag med mej hem iaf=) Bjuder på lite bilder!











Måste få säga att det är helt sjukt att det inte finns en bra lekpark i Hofors... När ska dom satsa på barnen??? riva en massa hus och gör en massa fina parker som kommunen sköter om såå bra, men en lekpark... NÄÄÄÄ, det får man ha hemma på tomten... helt sjukt lär jag få erkänna... sen den lilla dom har i hagaparken.... med en damm i, som ja, barn bara vill bada i.... så smart tänkt tycker jag... vist det är fint... men inte breve en lekpark tycker jag... någon dag blir det att åka till sandviken för att leka i lekparken i närheten av gammelfarmor och gammelfarfar... där har jag sett en som ser rolig ut... men sjukt att behöva åka 3 mil för en lekpark... HOFORSKOMMUN i ett nötskal...

Måste även lägga upp en bild på sötnosen som börjar springa runt här hemma=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0