Äntligen Fredag!

Nu har jag bara 23 dagar kvar till BF!!!
och konstigt nog så börjar jag bli lite skraj!!!
Vad i helsike har jag gett mej in i???
Var till Maggan här om dagen och hon frågade hur jag känner inför en vanlig förlossning...
Ärlig som man är så sa jag att jag börjar bli lite rädd... hon frågade om hon skulle boka en tid för kejsarsnitt...
Och självklart sa jag -NEJ, Aldrig...det vill jag inte heller göra igen...
då skrattade hon och tyckte det var lite väl sent för att ändra sig...
hmm, ja, det är ju såå...jag vill ha bäbisen, men inte förlossningen!!!
När jag väntade milo så var jag såå spänd och verkligen längtade efter förlossningen...jag tyckte det skulle bli en upplevelse och ville verkligen göra det...så det vart en stor besvikelse när det inte blev så... Varför inte känna så nu????


När det gäller förkylningen så är jag bättre iaf... snorig och hosta har jag än och rösten låter som, ja jag vet inte vad... men jag har fått sova hela natten i natt utan problem.. och det tackar man för... och även är febern borta och jag har ork och lust igen!!!
Igår tom. storstädade jag här hemma och tvättade fönster i köket... så nu har jag bara 11 fönster och 2 dörrar kvar att tvätta...känns ju sådär lagomt kul...
någon som har trist om dagarna och vill göra lite för mej???


Kommentarer
Postat av: Marie

Va kul att det börjar närma sej =) Men jag förstår dej ang förlossnigen...läskigt men man bör nog uppleva det en gång iaf tror jag.



Jodå jag har inget för mej idag, skulle kunna komma o hjälpa dej me fönstren - om det inte va så satans långt till dej så...haha =)



Kramisar från Marie.

2010-08-27 @ 11:09:48
Postat av: lucke

Var med i dagens blogg om du känner för det :P

2010-08-27 @ 11:26:06
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0