Fredag den 13:e

Känns som om denna dag ska kunna bli lite smått jobbig!!!
Jag vaknar och har ont i bäckenet och förvärkar...
men jag fick iaf sovmorgon... helt sjukt att jag kallar 7 för sovmorgon... men det ärju bättre än sista veckorna...när lilleman vaknat 6...så en hel timme längre=)
och jag kan lova att i helgen när det är min tur att ha sovmorgon så kommer även milo sova...

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på!!! hade hoppats på bättre väder...skulle ju behöva göra en massa ute på gården!!! klippa gräs, tömma poolen, klippa ner grädlöken, trimma och städa lite... men men... är ju itne så lätt när det regnar och gräset är blött hela tiden... men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0