Måndag sista dagen på sommarlovet

iaf för lilleman!!! I morgon så börjar vardagen igen!!! känns både bra och jobbigt!!!
För nu är ju sommaren SLUT och vi går med rasande fart mot hösten!!!

Igår när jag nattade Milo la jag mej ner i sängen brevid han och förklarade att han skulle tillbaka till dagis och leka med alla barnen och så rabblade jag alla de namn jag kom på!!!
han vart jätteglad och surrade på massor... men tyvärr så förstår jag inte vad han sa... men han var glad iaf... vilket kändes jättebra!
jag tror faktist att han har saknat att vara där!!!

Helgen har iaf varit jättebra och mysig!!!
lördagen var det det crusing i Hofors och självklart satt vi på första parkett och tittade på alla fina bilar!!!
man blir såå sjuk och vill inge hellre än ha en av de alla=)
frågade gubben om vi skulle sälja BMW och husvagnen och köpa oss ett vrålåk...men han skrek rätt ut!!!
-ALDRIG i livet att jag säljer husvagnen!!!
Husvagnen??? jag trodde ändå att BMW var hans ögonsten=) men som dom säger...man lär sig nå nytt varje dag!!!

Igår så var jag en väldans aktiv person!!!
när kl var 9 på morgonen hade jag städat övervåningen och köket! sen åkte vi till Muntebo och tog en kopp kaffe, när vi kom hem kom mommo och offa förbi... sen vilade jag och milo ett tag och sen vart det att snickra vedbon... gubben reglade upp och gjorde klart åt mej så spikade jag upp väggen... visst, det är lite jobb kvar...men det är iaf bättre än pressen som hängt som vägg=)
sen lagade vi lite kvällsmat och käkade...
och avslutade kvällen med städning på nedreplan... så skönt när det var klart=)
men i natt har jag haft sjukt ont!!! men skönt att få lite gjort iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0