Onsdag och bara massa regn!

idag är milo på dagis för andra dagen... och ja, jag var skitorolig igår när jag skulle lämna han första gången...han har ju inte varit där sen innan midsommar...
men när vi kom till dagis så klädde han av sig och sen sprang han in på den nya avdelningen och började leka med bilarna... jag gick efter han och skulle säga hejdå men jag fick bara en snabb kram sen vinkade han åt mej... det känns iaf i mammahjärtat...men det är ju mycket bättre än att det är massa gråt och bråk!!!
Idag när vi kom till dagis så var det samma sak igen...han sprang in och lekte och struntade i mej... men det är skönt att veta att han trivs...!

Jag själv då, vad gör jag de 5 timmar han är borta??? Jo jag bara längtar till kl blir 14 så jag kan hämta hem han...jag saknar han så fruktansvärt mycket!!! men ändå är det skönt att kunna bara vara Anna och inte MammaAnna hela tiden...bara ägna tid till det jag känner för... sen är jag mycket piggare och gladare när jag får hem han än att haft han hemma hela dagen!!! så det är ju bara bra att sakna mitt lillhjärta=)
Igår åkte jag hem till camilla på en kopp kaffe när jag hade lämnat Milo, sen åkte jag hem och la mej på soffan och försökte vila, men det sket sig totalt när mobilen bara ringde, en fluga stampade runt på mej och de där små jäkla kattungarna pep och skrek... så jag gav upp!!!

idag blir det att titta på en film som jag började se igår, men tomas tyckte den var trist så jag spelade in resten för att kunna titta idag=) så det blir en riktig soffdag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0