snart dagisdax igen

på tisdag ska skrutten börja på dagis igen... han har varit ledig sen före midsommar, så jag är lite orolig hur det kommer att gå att lämna han... innan sommarlovet var det inga problem alls...största problemet var att få hem han=) men nu har han varit borta länge... så jag hoppas att det kommer gå bra och att han inte blir blyg för fröknarna!!!
men jag tycker det ska bli sådär underbart skönt att lämna han!!! det känns grymt att säga det för jag tycker verkligen om att ha han hemma hos mej åxå... men jag börjar bli stor som en valross och orkar inte alls med på samma sätt som han... sen skulle det vara skönt att få slappa lite då och då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0