snart så

är jag på benen igen! febern börjar sjunka, vilket känns kanon...
men hostan bara tilltar!!! snart kommer jag hosta ut bäbisen!!!
Inatt har jag legat vaken mellan 12-05 pga hostan!så man känner sig lite slö nu...
man var inge vidare pigg när lilleman kom in och väckte mej kl 6... så det ska bli skönt att ha han på dagis idag så man kanske kan vila i nån timme så man orkar med resten av dagen!!!

När jag kom ner i morse så hade jag fått ett mms med en liten bäbis... OJOJ vad glad jag vart!!! Äntligen har Cicci och Andrej fått sin lilla sessa!!! Så ett STORT GRATTIS till dom och välkommen till världen lilltjejen!!!
tyvärr så vet jag inget namn än...få se om det blir Casandra eller Wilma!!!
så typist att man ska vara sjuk så man får vänta ett bra tag på att få träffa henne:(
men det kan ju vara ganska skönt för dom, så det får lugna ner sig lite innan vi kommer!!!

blir iaf kul att se milos reaktion på bäbisen!!!på crusingen träffade han en nyfödd (ett par/tre veckor gammal bara) och då skulle han lyfta henne i huvudet...tror inte riktigt han fattade att det var en bäbis utan trodde det var en docka...senare på kvällen träffade vi en bäbis på nån månad och då gick det bättre... då vart han den gentleman som han är...skulle ge nappen, snutten och klappa och pussa på lilltjejen=)
han verkligen älskar bäbisar... när han kommer till mormor ska han titta i albumet på bror när han föddes och tycker det är jättespännande...lika kul är det att titta på sig själv som bäbis!!! SÅÅSÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0