Tisdag

idag kom våran nya projector... gubben är och hämtar den på posten nu...eller ja, posten och posten...Prix!!!
skönt att slippa titta på lillteven... sen tycker ju Milo att det är såå kul att trycka på knapparna och slå av tvn hela tiden!!!

själv så har jag och milo precis vaknat efter våran middaslur=) den var välbehövlig kan jag lova... fast vi hade sovmorgon i morse...men har knappt sovit i natt i stället... sov oroligt och var vaken mer än jag sov... så man är lite trött och slut idag...
Sen gör det inte saken bättre att jag har sjukt låga blodvärden då jag inte tål nifirexen... tar en tablett någongång i bland och skulle försöka äta järnrik mat istället, vilket inte fungerade... så igår ringde maggan och hade varit i kontakt med en läkare som tyckte jag skulle prova en annan sort... och nu hoppas jag att värderna stiger till på måndag...annars skulle dom utreda mej... och jag HATAR sådannt!!!

Nä ska man börja planera lite kvällsmat??? varför är jag så seg när det gäller kvällsmatsplaneringarna??? jag hatar verkligen att stå här och inte veta vad vi ska äta...men ändå gör jag det varje dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0