Uppdatering!

var ju ett tag sedan jag uppdaterade bloggen ordentligt!!!
så tänkte ta och göra det nu!

När det gäller katten (chippen) så är han helt och hållet återställd igen... tog någon dag sen är han precis som vanligt!!!*skönt* men snacka om tur han haft...blir påkörd av en bil och får inte nå fel alls...
sen när det gäller våran Cilla, så har hon blivit mamma till 2 små knoddar!!! men har inte visat milo kattungarna än och det lär ju dröja innan jag kommer att göra det!!! allt för att dom ska överleva och jag ska få lite lugn=)

Helgen

Lördag
var vi till Lillalodjärn och hade en heldag vid sjön!!! vet inte vem som trivdes bäst, ungen eller hunden!!! men tyvärr så vart det inge fisk för någon runt sjön... var mycket folk och fiskade med inte en fisk lämnade sjön under den dagaen!!!
sen på kvällen kom helen och freddy förbi och vi käkade lite pizza och snackade en massa skit och hade det supertrevligt!!!

Söndag
Vart en sådan där tråkig dag med massa städning och fix...men välbehövligt...satte gubben på att städa källartrappen medans jag storstädade övervåningen, bäddade rent och skruvade ihop spjälsängen till bäbisen kommer... sen gav vi oss på nedevåningen och båda bilarna + att det fick gå en massa tvättmaskiner...
men redan på måndagen såg det för jävligt ut här hemma igen...förstår inte hur lilleman kan stöka till så mycket!!!

Måndag
Var till Maggan ang mitt usla HB... det bara sjunker och sjunker... och eftersom jag inte tål Nifirex så skulle jag bara ta dom någongång ibland och äta järnrik kost istället.... men eftersom inte det hjälper så fick jag en ny sort som läkaren tyckte vi skulle prova innan dom skulle göra en utredning...efter 1 vecka med nya medicinen har HB stigit från 102 till 118.... så då slipper jag en massa prover på lab och utredning...sååå skönt=)
annars gjorde inte jag oach milo så mycket igår... vi var hos farmor och lekte på fm....sen slöade vi resten av dagen!!! var riktigt skönt faktist...hade varit ännu bättre om man fått sova bort dagen=) men man kan ju inte få allt!!!

När det gäller blöjorna så hade jag fått en kommentar av en som ville vara anonym... men jag svarar iaf...
Nej Sparköp är inte dyrast på blöjor...kanske nu, men tidigare tog han 99 och prix och ica 105 kr... Willys tar åxå 98-99 kr eller nått sådant men då måste man handla för minst 300:- (vilket man kommer upp i påengång)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0