V36

Idag går jag in i v 36... bara en månad kvar till lill*n är beräknad ut i den stora världen... helt sjukt vad fort det har gått denna gång!!!

Men nu är jag mer nervös inför fölossningen än vad jag var när jag väntade Milo... då såg jag fram emot det och bara längtade... tyckte det skulle bli så spännande och kul... men efter kejsarsnittet så var jag så besviken... vart lixom snuvad på förlossningen... han ju knappt få värkar eller nått...
Men nu är jag nervös!!! konstigt hur man fungerar... men det ska nog gå bra ändå...

Jag hoppas att lill*n vill komma lite tidigare.. orkar inte med detta så länge till... men den kommer när den är redo...

Nu sitter jag bara å väntar på Cicci!!! hon har gått över tiden flera dagar nu...
vill ju snutta på bäbis ju, och även se Milos reaktion när jag håller en bäbis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0