Beautiful blogger award!



I Oktober/november månad fick jag detta pris av Johanna Heinola och Angelica Lundberg (tack för det tjejer, bättre sent än aldrig)
Detta inebär att jag ska berätta 7 saker om mej som ni som läser min blogg inte vet om mej!
så då kör jag!

1
Som barn var jag livrädd för karlsson på taket och jag hatar han verkligen än idag...elaka unge!!!

2
Innan Milo föddes så hade jag 4 missfall och gick igenom en lång utredning på vad som var fel. Men dom hittade inget fel och knappt 1 år senare kom Milo!

3
jag har fotfobi...jag hatar verkligen andras fötter, det äcklar mej sjukt mycket...så tomas får INTE ha sina fötter under mitt täcke!!!

4
Tycker om att titta på disneyfilmer....

5
Jag har en mani på att torka köksbordet och köksbänken, gör detta felagånger om dagen och t o m Micke har börjat reagera på detta!

6
när jag ska sova måste jag ligga på magen/sidan och ha ena benet på täcket och fötterna får inte sitta fast undertäcket för då får jag panik... måste vara lätt att få ut fötterna/benen från täcket!
måste kudden ligga på ett speciellt sätt och i en speciell ordning och tomas har INTE lärt sig hur än efter 4år!

7
När jag var liten och gick i skolan å hadde trädslöjd så sågade jag mej ganska illa i tummen och måste dölja den missbildade nageln med nagelack!

Nu måste jag skicka detta bloggpris vidare till 7 personer...men jag vet inte vilka som läser denna blogg och är själv dålig på att följa andras bloggar... men jag skickar detta vidare till dom jag brukar följa iaf!

Sanna Stenberg
Rottis
Kent
Sussi
Jennifer

Kommer inte på 7 st...så 5 får duga!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0