Då var det dax...

samma datum varje år åker vi på julbord... och nu är det dax!!!
48 timmar på östersjön, med julbord, bollhav och en tomte, en dag i helsingfors, taxfree och flera barer!
kan det bli bättre????
Nog för att jag är den som inte dricker så mycket alkohol och framförallt inte med barnen, men ändå längtar jag till vi sitter i baren och jag kan beställa en stor lyxig drink till Milo och mej! :)
Hunden, husvakten, packning osv är på plats och allt är nästan klart!!!
Milo sover än, jag är nyduschad och bilen är på INS, så lite fix har vi att göra innan vi ska åka!!!
men det ska bli såå kul att göra nått med familjebn och framförallt med MILO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0