Dax igen då!!!

Efter 2 nätter med krupphosta så är han sjuk igen!
han var pigg och glad i morse och fick då åka till dagis och leka!
fröken sa att han var trött och slö på fm... men pigg och alert efter att fått sova en stund!!!
närvi kom hem var han sur och hängig... och efter 2 tugger mellis så la han sig på soffan och var jätteglansig på ögonen och väldigt snorig!
Nu ligger min buse helt utslagen med 39 graders feber och tittar på Pippi långstrump!!!
tycker så synd om han som är sjuk så ofta!!!

Nu har jag iaf fått mitt efterlängtade golv i tvrummet:) och är såå nöjd med resultatet!!! ska vi bara lägga lika golv i milos lekrum här nere... vi har det ligger inne där så det är bara att röja undan så man kan lägga det... men det får bli till helgen tror jag!!!

I morgon har jag en ny tid med min tumme då det bara blir värre... nu har jag så pass ont att jag knaprar värktabletter utan nått resultat!!! är så trött på tummen nu så dom får snart kapa av den så man slipper ha det såhär...är ju typ 5 månader sedan den började spöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0