Julen 2010

Nu har julen kommit med en rasande fart lär jag få säga!
det är dagen före doppardagen!
idag ska det städas här hemma, gröten ska förberedas och skinkan ska grilljeras och in i ugnen!
så inte sitter jag sysslolös heller! alla paket är klara och ja, allt är nästan klart!!!
som vanligt kommer släkten på julfrulle hemma hos oss och det är en del att fixa...
sen på em ska vi ner till svärföräldrarna och fira!
Milo är väldigt förväntansfull och det är riktigt kul att se hur han längtar till tomten kommer...
förra året vart han livrädd för tomten, men nu tjatar han om tomten hela tiden:)

Vill även passa på att önska alla läsare och deras familjen och alla mina vänner, min familj osv en riktigt GOD JUL & ett GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer
Postat av: Theres/Rottis77

God Jul på er alla. Kram

2010-12-23 @ 20:53:47
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0