KÄR!!!

Jag har gått och blivit kär!!!
Det är vinter vilket betyder jobb inomhus!!!
först ska vi lägga nytt golv i milos lekrum och tvrummet då trägolvet börjar bli så pass förstört och kan ge stickor...än har inte Milo fått nått men jag har fått stickor flera fånger och snart kryper Elias och då MÅSTE golvet vara bytt!!!
sen ska vi rusta ett rum till Milo och bygga en klädkammare... sen ska Vi ta Milos rum och elias ska få ta vårat rum... så igår satt jag och tittade på tapeter... och jag vart sååå kär i några av dom!!!


Denna tapet skulle jag vilja ha i Milos rum!!! men den kostar en hel del lär jag ju säga...men denna är ajg såå kär i!!!


denna tapet fasnade jag åxå för...men vet inte vart jag skulle vilja ha den!


denna var åxå skitcool...skulle jag vilja ha i Elias rum...behöver jag berätta att denna åxå kostar en hel massa???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0