KRYSSNINGEN 2010

Då har vi varit på årets julkryssning och den var riktigt kul...hade för första gången barnen med mej!!!
var lite orolig för hur det skulle gå med milo... men han var grymt duktig och hade roligt som bara den...
han drack drinkar, spelade air hocky och andra spel, lekte i bollkhavet och hängde i baren!
båten var den bästa jag åkt med och det gjorde mycket att ALLT var anpassat för barnen!!!
t o m för Elias hade dom skötbord med handukar, mobil och inget hårt och kallt skötbord utan det var sådannt som man har hemma!!! så Silja line för en 5a för att det var så bra!
men lite besviken på julbordet bara!!! hittade inge rödbetssallad, sylta leverpastej och inte en julskinka så då vill inte jag kalla det julbord heller!!! men maten var god....

bjudet på lite bilder!


sista kvällen satte sig milo på dansen i en stol och sa -mamma, en drink!!! snacka om att jag vart full i skratt:)



Bollhavet var riktigt poppis från Milos sida...

och även Micke hade kul i havet!!! och ska jag vara helt ärlig så var även jag i och lekte:)


i en av drinkarna fick Milo en fins flagga då det var finlands självständighetsdag! vilket han var såå mallig över!

ska börjas smugglas i tid!!! Milo drog ut ett par whiskyflaskor genom tullen!!! hur skulle det bli om han vart stoppad????


Kommentarer
Postat av: Theres/Rottis77

Så roligt ni verkar haft det, men ILLA att det inte fanns skinka på julbordet! Jätte fina bilder.

2010-12-09 @ 13:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0