Lite allt möjligt

Lite utelek


även lite pulkaåkning, vilket han verkligen gillar!


Även tjabo gillar att leka i snön!


sen vart det mys i soffan till en film med lillebror.


Köpte pepparkaksformar på citygross som vi andvände när vi barkade pepparkakor igår... kunde inte låtabli den med foten, och milo älskar ju lastbilar...så vad passar bättre???


Själva pepparkaksbakningen var inge vidare kul för lilleman, efter att ätit lite deg och tagit ogräddade lastbilar så hittade han nått roligare på diskbänken:) kan lova att det vart blött!!!


resultatet


men äta dom gick bra



Sen bjuder jag på lite pyssel jag har roat mej med....

En lertavla jag fick av Camillla när Elias föddes!


en till tavla


Ännu en tavl, var ett tag sedan jag gjorde den. men nu väntar jag bara på att den ska komma upp i hallen...bara den blir klar nån gång!


Sen måste jag visa hur synd det är om min tumma åxå...

Var till HC idag och tog halsprov och så fick dom kolla upp min tumme...har haft ont i den lääänge, sen gick värken över och ja, sen var det bra...trodde jag iaf... det började spänna och kännas konstigt...men ja ja, tänkte jag, det blir snart bra..sen började nageln bli grön och nageln var mjuk...
så ssk tittade på den men hon hämtade snabbt en läkare som bedömde att dom skulle punktera nageln och ta en odling...så ett gem och lite eld senare så fick dom hål på nageln och tröck ut en massa vara...även nageln har lossnat vid nagelbandet så nu är det vara att vänta på att tappa skiten.... och hålla koll så det inte blir mer skit i det hela igen... om en vecka skulle jag ringa och kolla vad odlingen visade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0