Morgonpigga killar!

shit vilken omställning det har blivit här hemma!
från att sova hela nätter har elias börjat vakna och ska äta på nätterna... och från att sova till runt 8 på morgonen till att vakna 5-6 och ha morgon...
och i morse vaknade Milo när vi skulle gå ner och ja, 10 i 6 på morgonen är det full fart på killarna!!!
själv så är jag som ett slakt och bara längtar till min varma sköna säng...får bli tidigare kvällar istället... om ändå elias ville somna tidigt så.... kommer inte i säng före 22 på kvällarna....

här hemma har rusten av hallen påbörjats...var in till sandviken och köpte tapeter och färg igår och för ett par dagar sedan var vi till karl hedins och köpte lister och kvartsstavar...shit vad dyrt det blev....men men...kostar att ligga på topp!!!!

När det gäller min tummfan så har jag börjat tröttnat på svensk sjukvård....eller rättare sagt hofors HC....
efter 3 besök på kort tid så har jag fortfarande inte fått nån hjälp utan det blir bara värre....
var till en otrevlig gubbfan till läkare i förrgår... han tyckte att jag skulle lära mej att leva med och att hantera smärtan och han tyckte tummen var fin....
och igår kände jag hur nått sprack inne i tummen och ut fårsar det mängder av var...vidrigt som fan... efter en stund så sprack nått i tummen igen och det kommer blodfärgat var... Hur fan kan han tycka att tummen ser fin ut??? för det första så är det inte normalt att tummen är varfylld och att man har sådan värk att man vill gå ut i garaget och såga av sig tummen för att slippa smärtan, eller att tummen är mer än dubbelt så stor som den andra tummen....
Ringde åter till HC igår och sa att jag ville träffa en annan läkare och att stolpskottet som jag träffade igår vägrar jag gå till igen....så sagt och gjort... idag får jag träffa en annan läkare och jag hoppas verkligen att han/hon är lite mer vettig och vill ta reda på vad som är fel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0