Sjuka barn, pencillin och Pippi Långstrump!

Milo är fortfarande sjuk men på bättringsvägen...han orkar iaf trotsa sin mamma igen!
Elias har feber nu på morgonen när vi klev upp och Min tumme värker så jag håller på bli tokig!!!
Låg vaken mellan 02-04 i natt pga värken!
Var till HC igår och dom skrev ut ett starkt pencillin och kom till Apoteket och höll på smälla av när hon sa att den kostade 255:-...känns lagomt kul så här innan jul och innan man får pengar!!! Nu är det makaroner och nudlar som gäller till den 20:e :)
tummen blir bara fulare och fulare för varje dag som går... nageln är svart/grön och har tappat bitar av den nere vid nagelbandet och den nya nageln är inte heler så vacker då det är en stor varbildning under den åxå... så jag får vara glad om jag har en fin frisk tumme till sommaren!!! känns ju lagomt kul!!!
jag tror personligen att det 'r nått i tummen som är problemet, men det tror inte läkaren...så pencillin och hjälper inte det så kommer dom operera bort den gammla nageln.... men skicka mej till rönken så ser ni vad som är fel tycker jag...men lika bra att hålla käften!!!!

Milo tittar på Pippi Långstrump på tivoli & pippi får jullov hela dagarna nu!!! börjar tröttna på filmen lär jag säga!!!

Håller på att sälja av lite skit här hemma...då vi har överflöd av saker som inte används.... bla en plattskärm till dator... och jag tror folk är knäppa.... flera stycken har hört av sig och vill att vi ska leverera den till bla sandviken och gävle!!! varför??? ser det ut som om jag är en budfirma eller??? sjukt ju... men idag kommer det iaf en och ska köpa den!!!


Kommentarer
Postat av: Theres/Rottis77

Usch låter jobbigt både med tummen och sjuka barn! Va glad att Milo inte fastnat för teletubbies....det har Malte och dom är SJUKT tråkiga!!!

Krya på er alla 3. Kram

2010-12-16 @ 12:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0