Bankbesök värt att minnas!

och det är inga mysiga minnen lär jag säga... Milo var med och ja, visst han charmade alla på banken... MEN, det slutade med att jag klädde på milo igen och gick ut så fick tomas sköta allt själv...
och det tog lååång tid... han var inne över 1 timme och jag var uttråkad och fick springa efter milo... sen gör det inte saken bättre att det är en väg utanför så man fick vara på vakt till 200%... men men, det gick bra iaf och nästa gång man ska dit så blir jag kvar hemma om vi inte får barnvakt...

Ihelgen blir det att jobba...IGEN... jobbar varje helg senaste tiden... men nästa helg har jag bara en korthelg sen kommer jag itne att jobba en helg till på HG.... och nästa gång jag jobbar helg blir påskhelgen =) ska bli skönt att få vara hemma med familjen på helgerna... lite trökigt att kliva upp kl 6 och båda snarkar på... men å andra sidan så har tomas så varje vardag...

Nu ska snart jag och milo bege oss ut i snön och leka lite innan det är dax att åka till dagis och jobb... börjar jobba kl 12 och det är såå tråkiga skift... fast skönt att få komma hem kl 20=)

nä nu klätrar milo på mej och datorn så då e det dax att sluta...höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0