En heldag i valbo!

idag har jag och Milo haft en heldag i valbo med svärmor... riktigt mysigt var det=)
kom hem med en massa nytt=) alltid lika kul tycker jag...synd att jag är så dålig på att göra av med gammla saker när man får hem nytt=)
mycket rea var det åxå=) så då är jag nöjd...
Hittade ett par skitsnygga killjeans för 79kr.... 79 kr, det är ju sjukt billigt...men tyvärr så var det fel storlek för att tomas skulle kunna ha dom... så det vart ett par andra, inte lika snygga, men iaf snygga... när kunde man senast hitta snygga jeans för 79kr??? har ALDRIG hänt förr tror jag!!!
Milo fick 3 par byxor han... men det går ju alltid åt... han har så dåligt med sköna byxor som han kan ha på dagis... men massor med jeans... och det är nog inte så skönt att leka i....
sen fick han 1 tröja, 1 par vantar...
själv fick jag ett par jeans av min envisa svärmor som vägrade ge sig=) tusen tack agda!!!

sen vart det en vända på ikea... alltid lika kul=)
Vart en stol till köket till lilleman och en stödbräda till sängen...ska snart prova att ha han sovande i en större säng... så då vill man ha ett skydd så han inte rullar ur=)
sen köpte jag mej värmeljus, en ljusstake, tavla och nya tvättkorgara...

så nu ska jag städa av här hemma, sen blir dte slappa på soffan=)för i morgon är det slut på denna ledighet=(


bjuder på en bild från julafton åxå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0