En heldag på jobbet

Jag tycker att dom skiften är s¨tråkiga... men börjar kl 12 och slutar kl 20...såå tråkiga...men det är såå skönt att komma hem kl 8 istället...
När jag har dom skiften ska milo vara på dagis kl 11... så vad gör man mellan kl 11-12??? jo man åker till jobbet... så tråkigt... men men...

I morgon ksa vi in till Gävle sjukhus på barn med Milo... ÄNTLIGEN!!!! hoppas att dom kommer att göra mer än vad dom gör på HC!!! och hoppas at han kommer att få rätt mediciner och att han kommer att bli bättre i sin krupp...

Annars är det som vanligt här hemma... jobb, städ, disk, tvätt, blöjbyten, lek och bus... JOOO, på onsdag kommer det en värderingsman hit och ska värdera huset... ska bli kul att höra vad han säger... få en liten belöning för allt slit... vi lär ju hja värdet en heldel... synd bara att det är mycket jobb kvar åxå... men men... lite itaget...

Nä nu ska jag börja göra oss klar för dagen... höres


bjuder på en bild på min mästerkock... kanske kan få en roll i kniven mot strupen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0