en ny dag, nya tag

Igår städade jag och Milo nedreplan...skulle behöva ta övervåningen idag... men vem orkar städa idag igen??? jag har verkligen blivit lat när det gäller städandet här hemma... det är så otacksamt att göra nått...
När vi var på ikea så köpte jag en ljustake iträ... och igår ställde jag den så fint på sin plats och vart jättenöjd med placeringen... men gissa vart jag hittade den sen... jo i Milos rum... la tillbaka dendär den ska vara, och sa ajaj, tusen gånger till lilleman... och sen hittar jag den i köket....gaahh.... men sen tände jag ljus i den och satte mej på vakt... 2 gånger var han fram och försökte blåsa ut ljusen för att kunna ta den... men nepp, det gick inte...så nu står den på SIN plats.... tills han vaknar skulle jag tro...hmm...
igår städade jag som sagt... det vart jättefint och skönt... men vad trodde anna??? att hon skulle få slappa på soffan med ett nystädat hem??? vilket PUCKO!!! när milo la sig för natten var det bara vackert att plocka ihop en massa leksaker IGEN!!!!
så idag skiter jag i det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0