Prosit!

Vaknade kl 6 i morse av att jag låg och bara nös... nu nästan 3 timmar senart så nyser jag fortfarande... snorig och nysig... tur man är pigg förövrigt iaf=)

Idag är jag ledig så jag har planerat in tvättning ovh städning... får även besök av faster Jenny... sen ska jag försöka få tid att åka till mormor och morfar en sväng....

Milo har äntligen börjat gilla att åka till dagis igen...sååå skönt...efter julledigheten har han grinat och varit jätteledsen varje gång jag lämnat han... men denna vecka har han bara vinkat till mej och sen har det varit bra så....*skönt*
sen har han varit som ett annat barn där åxå...mycket gladare och ätit bra...
hoppas att det fortsätter så=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0