uppe innan tuppen!!!

Jag hatar att vakna så tidigt bara för att jag ska jobba... sen är det ingen idee att somna om för då är man trött hela dagen istället...*suckar*
ja då får man slåihjäl nästan en timme framför datorn med kaffe... men det är så sjukt kallt här hemma... emn tempen visar 20 grader så det borde inte kännas så kallt...men jag har iaf lindat in mej i en filt och har lite morgonmys här i min ensamhet=)

Igår hann jag då inte alls allt jag skulle göra... tvätten vart inte så mycket av... bara 2 maskiner... och städningen vart inte av alls... men men... fick trevligt besök i stället... av sussi, helen och Jenny... sen satt jenny här med milo en stund och jag var in till gävle en sväng och fixade lite saker...tack jenny!!!

Laddar upp lite bilder åxå...var ju evigheter sedan jag gjorde det...så nu e de dax...!


Tacosmonstret=) kan lova att han älskar det=)


Bokad i soffan för att se chuggington på disney kanalen


skitiga barn är lyckliga barn sägs det=)
här har han gjälpt mamma att baka chockladkaka...så det är inget annat än smet=)


Kommentarer
Postat av: jenny

klart jag leker med han så mycket jag kan, bara att fråga de vettu, kan jag så ställer jag alltid upp :)

2010-02-24 @ 14:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0