Dagens rixmongo!

Ja, det är ju självklart JAG...som vanligt!!!
Jag kom till dagis emd Milo och En fröken sa oj, vad tidig ni är, bra att han slipper komma mitt i maten... och jag tänkte vadå 10 minuter tidigare... jaja... sen lämnade jag han och åkte hem igen... och gissa vad jag ser... jag har kört lillkillen till dagis 1 timme tidigare... jag höll på skämmas ihjäl när jag såg det...
så jag fick ringa dagis och berätta... kan lova att dom fick ett gott skratt... och jag skäms som få... men jag sa att jag hämtar han en timme tidigare istället=)
snacka om pucko Anna!!!!
men jag skyller på febern=)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Vilken fin blogg du har!

Hitta dig på Familjeliv och blev nyfiken.



Ha en bra dag!



Sandra

2010-01-28 @ 13:41:16
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Sandra

Tack! =)

Din lille kille var ju bara för go han.



// Sandra

2010-01-28 @ 19:05:14
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0