första dagen

ja det är första dagen detta år... redan 2010...vart fasiken tar tiden och åren vägen????

Som ni säkert har märkt av så har jag ont om tid för datorn... jobbar jag inte så är jag hemma med vildebill.... ja, milo har blivit en riktig buse... han gör ALLT han inte får... och extra kul är det att klättra upp på köksbordet och ställa sig i fönstret och titta ut... och han har även lärt sig att plocka i kylskåpet... så ketchup flaskan står oftast någonstans där den inte ska stå=) men men.... ja, som sagt så är det full fart på han...

Nu sitter jag på jobbet och har rast och bara väntar på att kl ska bli 14,00 så jag får ta mej hem och vara ledig i 3 dagar...ska bli såå skönt=)'

självaste nyårsafton var riktigt lugn hemma hos oss... när jag slutade jobbet skickade jag gubben och sonen på affären och jag la mej i 1 timme på spikmatan...sen åt vi lite mat och sen vart det mys i soffan... när milo hade somnat så hoppade jag i duschen och sen vart det sängen... så när kl var 21,30 så låg vi=) somnade inte direkt utan tittade lite på tv men det tog inte långstund innan jag sov... vid 12 vaknade jag men valde att sova vidare utan att se alla raketer...

Nä nu är det snart dax att jobba igen... höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0