Glad

Igår kom det... det man har varit lite orolig för ett tag... Hofors kommun håller på att göra om innom vården... vilket jag tror kan bli ganska bra i slutet... men det är nog en lååååång väg dit...
men dom har börjat röra om i den stora grytan och det har varit väldigt oroligt överallt... All personal har fått sökt vart man vill jobba, och jag sökte mej tillbaka till Persgården... men tanke på att jag inte haft en fast tjänst i så många år så var man ju lite orolig att inte få det man sökte, så man skulle hamna på hemtjänsten eller hantverkan (förlåt alla som jobbar där)... det är inte personalen det är fel på utan det är ju mej.... Jag som människa skulle inte klara av att jobba på de sättet som dom gör... men en stor erlors för dom som gör det!!!!
Men tillbaka tillsaken... igår när jag kom till jobbet ringde telefonen och det var min boss Hilkka som ringde för att meddela att jag fått en tjänst på persgården!!!! och OJ, vad glad jag vart=) jag vet inte vart än, men det spelar ingenroll igentligen... jag trivs som fisken på 3an och saknar verkligen personalen.... Men, det skulle vara kul att hamna på 4 an åxå... en helt ny personalgrupp, en helt ny avdelning och ja, allt är helt nytt och skulle vara skitkul att få starta upp allt där=) 


Milo pluppen han sover än han... han var och fick svinsprutan i onsdags... så jag är hemma och Vabbar idag... hög feber....tycker så synd om han... hoppas att han är piggare idag... så man kanske kan göra nått... men det är ju dumt att hoppas på...
Pluppen sover än men jag har så ont i ryggen idag att jag valde att kliva upp tidigt och ta en varm dusch... men tyvärr så det fungerade inte så jag fick gå till pillerburken istället.... är ledig över helgen nu så då är det bara att knapra på så man kanske är bra till på måndag igen....VÄGRAR vara hemma mer snart.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis min vän! Vad underbart!!!

2010-01-17 @ 22:11:27
URL: http://johannanordgren.bloggspace.se
Postat av: moster

Grattis!!!! Såg att du kom på 2:an...men vi vill ju ha dig på 3:an.men du kom till "huset" iaf. /kram

2010-01-18 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0