Irriterad

sitter på fritidsresor och tittar på resor och har hittat ett ställe som vi vart sugen på... barnvänligt och prisvärt... har inte råd att betala för mycket... men en resa för mej, tomas och Milo till hösten vill vi verkligen...
fyller i allt och beställer all inclusive. men oj det gick inte.... vi har angivit fel ålder på barnet (dvs Milo) hmm, hur är detta möjligt??? vi planerade att åka 27 sep och kommer hem 5okt (3 på natten) och jag måste betala fullt pris på milo... för han fyller år den dagen... det handlar om 3 jävla timmar för att slippa betala dyrt för han...
Jo, självklart har jag tittat på en tidigare avgång... då blir det den 25e sep och då finns inte hotellet vi vill ha och det kostar mycket mer...*suckar* och ska jag ta en annan ändå då kommer vi inte att vara borta när jag fyller år vilket är hela vitsen!!!! *irriterad*
och jag kan ju tänka mej att åka tillbaka dit vi var sist... men det vill inte tomas om vi inte ska ha all inclusive och det står att man kan få det på hotellet, men när jag pratade med apollo så fanns det inte på det hotellet... men hur i helvete kan dom då skriva så??? och när vi var där så fans det iaf.... är nog inte meningen att man ska resa med barn utan att bli luspank!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0