löningsdag

Ja, inte för mej då...men för de flesta i kommunen!!! själv får man vänta ettpar dagar till...

Nu sitter jag här med sprängande huvudvärk och matt i kroppen...trot eller ej, men vet ni vad...jag är förkyld IGEN!!! helt sjukt ju...men kan man räkna med nått annat när Milo är tokförkyld??? Näää...
jag hoppas att jag slipper febern iaf... hoppas hoppas.... ska ju jobba i morgon och känns inge kul om man lär vara hemma IGEN!!!

idag flyttsr även katthems katterna...ska bli helt underbart skönt!!! synd bara att det inte är till ett permanent boende utan ut till katthemmet...

Igår var jag och Milo på 4 årskalas och jag kan lova att han plöjde järnet där med de större barnen... han trivdes som fisken i vattnet=) var riktigt kul att se han...
men påvägen hem så åkte han pulka som jag drog så klart... och gissa vad Anna gör...jo hon halkade och slog sig ganska rejält... jag var uppe på benen på 1/2 sekund tror jag och hade inge ont alls så jag gick vidare...men ju närmare hem jag kom ju ondare ont fick jag... och idag kan jag knappt stödja på benet... har så sjukt ont... är lite blå melerad på benet med inte så farligt... men ont gör det... värst är det när man går i trappor eller suttit en stund..

nä nu ska jag leta på katterna och snart låsa in dom!!!
höres snart igen
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0