Magsjuka

I torsdags hade gubben magsjuka... och igår var det min tur... känner mej fortfarande klen... man har nog inte fått upp vätskabalansen i kroppen än.... jag hoppas bara Milo klarar sig... sist vi hade magsjuka var innan jul... och då klarade sig grabben...så jag bara hoppas att han klara sig denna gång åxå...peppar peppar...
igår sov jag bort nästa hela dagen...eller iaf låg och halvsov på soffan... och jag tror inte att jag varit så slut som människa någon gång innan... fy tusan säger jag bara...

Annars händer det inte så mycket förtillfället...
eller jo det händer en del men sådant man inte skriver om här om man säger så...=) lite privatliv lär man ju få ha iblan=)
Nä nu blir det ryggläge på soffan och hoppas på något bra att se på tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0