nu e det dax

det var ju evigheter sedan...IGEN.... förstår inte hur jag inte kan ha tid för att skriva några få rader...men men...sådant är livet...

Idag är jag ledig och milo har haft extratid på dagis på morgonen.... så den timmen han var där var jag upp till mamam och drack lite kaffe och sen åkte vi hem till Jea och barnen... och OJ OJ OJ, vad stor lilla Mille ha blivit... och vad fin han är... en kopia av sin storebror fast ändå så olika när de har olika hårfärger.... men så fin....var trevligt att träffa dom iaf...

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa... Morfar fick åka in i blinkbilen i morse och ligger nu inlagd på sjukan... så mamma åkte in och nu är det bara en evig väntan på att hon ska ringa och berätta hur det är med han... inge bra, det förstår jag ju... men ändå.... man går med en klump i magen hela tiden och man är rastlös....

Vid halv 3 kommer lilla (eller stora) Zebbe hit... han ville så gärna komma till oss efter skolan och självklart får han göra det... han är ju som mitt bonusbarn ju=)
var jättelängesedan jag träffade han nu...blir ju så när han har flyttat till sin pappa i torsåker =(

Nä nu ska jag fortsätta med städningen innan Sundberg JR vakanar upp.... höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0