seg natt

I natt var det den värsta natten på länge... vi la oss runt 10 och ja, jag var skittrött... tittade klart på Johan falk på tv, men jag trodde att jag skulle somna i reklamerna som vanligt... men nepp, filmen slutade, tomas och Milo snarkade i kapp och ja, timmarna gick... och jag låg klar vaken och funderade på allt mellan himmel och jord... när klockan närmade sig 1 hade jag inte somnat än så jag gick upp och satte mej vid datorn en stund... ja en bra stund efter 3 somnade jag äntligen in... och gissa vem som vaknade vid 6...Jo Milo som sovit så bra så länge nu... men han somnade om och jag fick bara kliva upp och börja göra mej klar för jobbet... ska snart väcka han åxå... men fasiken inte för tidigt heller... han ska inte komma ifrån sina härliga rutiner *gillar gillar*
vilken 15 månaders sover från 20- runt 9 (och då e det oftast jag som väcker han)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0