Tokförkyld

och jag är så less på detta...tvärstopp i näsan, hosta och sprängande huvudvärk och feber...men vem får vara sjuk med en vildebill i hemmet??? ja inte är det då jag heller...
Milo är hemma från dagis idag och han går i 110 kan jag lova... just nu har han flyttat soffbordet och står på mattan och snurrar runt runt och runt...sen försöker han gå, men det går ju inte så bra lär jag erkänna=)

I morgon får han åka till dagis och eftersom jag mår piss ska jag ligga på soffan och bara slöa framför tvn...ska bli helt underbart... *längtar* bara för det kommer man vara pigg och frisk...skulle ju inte förvåna mej...

Igår flyttade katterna till katthemmet...det är så lugnt och skönt här hemma... nu har jag bara mina underbara katter här hemma och dom är ute och leker, sen kommer dom in och sover... helt underbart.... och oj, vad lite det är på lådan nu... ska försöka få ork till att städa där inne åxå...men jag sätter nog gubben på det när han slutar... själv lär man upp på bruket och handla snart...milos välling är tvärslut, han behöver även nappar (börjar sina i burken) sen när han ska sova blir det soffan för mamman=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0