Trötter!!!

Nu sitter man här och kl är halv 6 på morgonen och jag har gjort mej klar för att sticka till jobbet... så nu återstår bara en massa väntande...tiden går ju inte direkt så fort såhär tidigt på morgonen.... hela huset sover utom jag och jag skulle tippa på att hela hofors sover nu... det är ju trots allt lördag...
Min son har börjat och vaknat 2 gånger per natt igen... och inget fungerar förutom välling... vadfasiken... han är ju stor nu ju...  måste få han att sova bättre...men hur????
jaja, skitsamma, just nu iaf...  men han vaknade kl 5 och ja är det någon idee att somna om när kl ringer om 45 minuter??? NÄÄÄ....

I går kväll björd vi micke på mat och sen invigde vi bastun...så medans jag plockade disk och nattade lilleman så satt dom och bastade... när jag kom ner och det gick en liten stund så svek dom mej och gick upp... så jag vart inte heller så långvarig där...var inte så kul att sitta själv... men men... får ta och göra det någon annan dag istället....
sen satt tomas och micke och titta på tv och snackade en massa och jag gick upp och la mej och sov... man har ju börjat lära sig vad man har att vänta på nätterna... och man blir ju bra slö och trött när man ska ivåg och jobba på morgonen...
sen har ju Milo börjat med nå mer tok... när mamma jobbar, då passar han på att sova lääääänge... ända till 9,30 vissa dagar... men är mamma hemma och vill sova.. ja, då vaknar man tidigt....*suckar* tur jag har en snäll sambo som ofta låter mej ha sovmorgon....


Kommentarer
Postat av: Tess

Dötid är så segt :/ Jag är utomlands så har är klockan halv nio.

2010-01-09 @ 06:24:13
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/
Postat av: [sofia - foto, design]

Godmorgon!

Kikar in för att önska dig en riktigt härlig dag :D

Kram, Sofia

2010-01-09 @ 06:40:16
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0