Tut tut bil utan tut tut



Igår var en jobbig dag! på fm var vi på HC pga att Milo fortfarande har hosta och senaste dygnen har det bara blivit värre... träffade en seg och knasig läkare...men han skrev ut brikanyl till han som han skulle prova över helgen och skulle det inte bli bättre så skulle vi ta kontakt med HC på måndag igen så skulle dom skicka en remiss till barn...
Han hade en väldans hosta hela dagen och kräktes flera gånger pga hostan...men på kvällen när vi skulle lägga oss så vaknade milo och hade svårt med andningen och hade det jättejobbigt med hostan så jag ringde 112...
inom några minuter så var dom här och lite senare är vi påväg in till gävle...
Milo tyckte om att åka ambulans och det var ju en massa kul att titta på=)
Väl inne på barn så konstaterade dom att det är krupp (IGEN, vilket jag redan viste) blandat med förkylningsastma... och efter några behandlingar och timmar så fick vi äntligen åka hem...
så när kl var 2 på natten så var vi ganska ensamma i stora entren och jag kan lova att Milo plöjde järnet där i väntan på att Tomas skulle komma och hämta oss....

så idag känner vi oss ganska slöa kan jag lova...vart ju inte så många timmars sömn=)
så i kväll blir det chips och film (2012)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0